دَست نِوِشتهِ هایِ یِک کُنکوری

پنجشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۲:۲۱ ب.ظ

سلام

سلام . 
دیگه نزدیکه کنکوره روزا سخت میگذرن و هر روز نگرانیم بیشتر میشه .
یه جورایی دیگه همش با این امید دارم تاقت میارم که آخرای راهمو به اونی که میخوام میرسم چند روز اول این هفته خوب نخوندم حالا من موندمو کلی درس که نخونده موندن و نمیدونم چکارشون کنم. . .
از یه طرف امتحانا که کلا برنامم رو ریختن به هم . 
اینو دیگه چکارش کنم؟



نوشته شده توسط فرزاد
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
آخرین مطالب

سلام

پنجشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۲:۲۱ ب.ظ
سلام . 
دیگه نزدیکه کنکوره روزا سخت میگذرن و هر روز نگرانیم بیشتر میشه .
یه جورایی دیگه همش با این امید دارم تاقت میارم که آخرای راهمو به اونی که میخوام میرسم چند روز اول این هفته خوب نخوندم حالا من موندمو کلی درس که نخونده موندن و نمیدونم چکارشون کنم. . .
از یه طرف امتحانا که کلا برنامم رو ریختن به هم . 
اینو دیگه چکارش کنم؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۵
فرزاد

نظرات  (۱)

با سلام و تشکر از زحمات بی دریغتان- 
لطفا باقرار دادن لینک سایت قرآنی وی تبیان در سایتتان در پیشبرد اهداف قرآنی مارا یاری فرمایید.در ضمن ما لینک سایت شما رو نیز در سایتمان قرار می دهیم
ما منتظریم
وی تبیان
http://wetebyan.ir
البته اگه تمایل داشته باشید، ما می توانیم برای شما به سبک وی تبیان سایتی با امکانات واقعی طراحی کنیم، هزینه های جانبی آن که شامل خرید هاست می باشد حدود 32 هزار تومان، ما از شما فقط هزینه طراحی را می گیریم و چیزی حدود یک دهم هزینه طراحی های دیگر
یعنی بجای 200 تا 300 هزار فقط 30هزار میگیریم که با هزینه هاست میشود 62هزار تومان، ما درخدمتیم.
جهت درخواست سایت در قسمت تماس با ما در سایت وی تبیان تقاضای خود را با مشخصات تماس، برای ما ارسال کنید. این فرصت را از دست ندهید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی