دَست نِوِشتهِ هایِ یِک کُنکوری

يكشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۴۳ ب.ظ

آزمون

سلام.
جمعه ای که گذشت آزمون داشتم . خوب بود . از درصدام تقریبا راضی بودم ولی یه موضوع هست که خیلی اذیتم میکنه .
اون موضوع اینه که با وجود تلاش زیادی که واسه درس زیست شناسی میکنم ولی بازم نمیتونم درصد خوبی رو کسب کنم. 
بدیش اونه که وقتی تو خونه سوالات رو میخونم همشو بلدم اما سر جلسه نمیتونم ازش استفاده کنم . . .
این دفعه با وجود اینکه فکر میکردم ریاضی رو حدود 90 درصد میزنم شد 60 درصد با بی دقتی های پیش پا افتاده .
امتحانام امروز تموم شدن و برنام یه ذره سرو سامون گرفت . اینجوری خیلی راحت ترم.
دوران انتقال شروع شده و من همه درسا رو خوندم اما یک سری درسا هستن که یادم رفته . . .
خیلی نگرانشون نیستم چون میدونم که درست میشه اونم . با یه مرور ساده و حل یه مسئله تمام مطالب به ذهنم برمیگرده حالا کجا که تو این یک هفته ی انتقال کلی فرصت دارم و میتونم بار ها بار ها درسا رو به سرعت مرور کنم تا وارد مرحله ی جمع بندی و سه روز یه بار بشم .
خدایا خودت میدونی چی میخوام ، همه تلاشمو میکنم به دستش بیارم ، اگه مصلحت میدونی و خیره خودت بهم بده اگر نه هم راضیم به رضای تو. . .
تا همین جا هم خیلی هوامو داشتی . . . خیلی ممنون واسه مهربونیات.


نوشته شده توسط فرزاد
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
آخرین مطالب

آزمون

يكشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۴۳ ب.ظ
سلام.
جمعه ای که گذشت آزمون داشتم . خوب بود . از درصدام تقریبا راضی بودم ولی یه موضوع هست که خیلی اذیتم میکنه .
اون موضوع اینه که با وجود تلاش زیادی که واسه درس زیست شناسی میکنم ولی بازم نمیتونم درصد خوبی رو کسب کنم. 
بدیش اونه که وقتی تو خونه سوالات رو میخونم همشو بلدم اما سر جلسه نمیتونم ازش استفاده کنم . . .
این دفعه با وجود اینکه فکر میکردم ریاضی رو حدود 90 درصد میزنم شد 60 درصد با بی دقتی های پیش پا افتاده .
امتحانام امروز تموم شدن و برنام یه ذره سرو سامون گرفت . اینجوری خیلی راحت ترم.
دوران انتقال شروع شده و من همه درسا رو خوندم اما یک سری درسا هستن که یادم رفته . . .
خیلی نگرانشون نیستم چون میدونم که درست میشه اونم . با یه مرور ساده و حل یه مسئله تمام مطالب به ذهنم برمیگرده حالا کجا که تو این یک هفته ی انتقال کلی فرصت دارم و میتونم بار ها بار ها درسا رو به سرعت مرور کنم تا وارد مرحله ی جمع بندی و سه روز یه بار بشم .
خدایا خودت میدونی چی میخوام ، همه تلاشمو میکنم به دستش بیارم ، اگه مصلحت میدونی و خیره خودت بهم بده اگر نه هم راضیم به رضای تو. . .
تا همین جا هم خیلی هوامو داشتی . . . خیلی ممنون واسه مهربونیات.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۰۴
فرزاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی