دَست نِوِشتهِ هایِ یِک کُنکوری

يكشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۵۹ ب.ظ

سراسری 87

شنبه اولین کنکور سراسری رو تو خونه برگزار کردم خیلی خوب بود یعنی خیلی راضی کننده بود.
البته میدونم درصد زیستم غیر واقعیه آخه تعدادی از سوالات واسم نکتشون تکراری بود. 
اما ریاضی و فیزیک چون کتابایی که داشتم مال سال 88 بود سوالای 87 ضمیمه ی آخرش بود و منم از قصد تمرینشون نکرده بودم ولی یه مسئله دیگه هست که هر سال داره کنکور سخت تر و سخت تر میشه پس زیاد نباید دل به اینا بست .
با اون آزمون یه سری ضعفا رو که خودم میدونستم دارم بهتر شناختم این دو روز و نصفی باید اونا برطرف کنم . 
بیشترش تو درس فیزیک بود ، با این که تونستم 89% بزنم اما خیلی گیج شدم و وقت زیادی گذاشتم روش ، باید سعی کنم تسلطم رو بیشتر کنم تا تو وقت کمتر و بدون سردرگمی تستای فیزک رو بزنم. 
طبق معمول درسی که عاشقم 100 شد ، شیمی رو خیلی دوست دارم . همیشه وقتی از درسای دیگه خسته میشدم میرفتم سراغ شیمی حالا سوالاش واسم خیلی آسووووونن و به راحتی تو زمان کم تر میتونم همشون رو حل کنم اما یه کم نگرانم چون سبک سوالای شیمی کلا تغییر کرده.
دوست دارم زود برسم به کنکور 92 ببینم اون چطور میشه . 
هنوز نگاه سوالاشم نکردم . تابستون خیلی میخواستم بزنمشون اما خودمو کنترل کردم تا یه چنین روزایی بتونم با زدنشون آرامش بگیرم .
به امید موفقیت تک تک کنکوری امسال و رسیدن به چیزی که میخوان . . .


نوشته شده توسط فرزاد
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
آخرین مطالب

سراسری 87

يكشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۵۹ ب.ظ
شنبه اولین کنکور سراسری رو تو خونه برگزار کردم خیلی خوب بود یعنی خیلی راضی کننده بود.
البته میدونم درصد زیستم غیر واقعیه آخه تعدادی از سوالات واسم نکتشون تکراری بود. 
اما ریاضی و فیزیک چون کتابایی که داشتم مال سال 88 بود سوالای 87 ضمیمه ی آخرش بود و منم از قصد تمرینشون نکرده بودم ولی یه مسئله دیگه هست که هر سال داره کنکور سخت تر و سخت تر میشه پس زیاد نباید دل به اینا بست .
با اون آزمون یه سری ضعفا رو که خودم میدونستم دارم بهتر شناختم این دو روز و نصفی باید اونا برطرف کنم . 
بیشترش تو درس فیزیک بود ، با این که تونستم 89% بزنم اما خیلی گیج شدم و وقت زیادی گذاشتم روش ، باید سعی کنم تسلطم رو بیشتر کنم تا تو وقت کمتر و بدون سردرگمی تستای فیزک رو بزنم. 
طبق معمول درسی که عاشقم 100 شد ، شیمی رو خیلی دوست دارم . همیشه وقتی از درسای دیگه خسته میشدم میرفتم سراغ شیمی حالا سوالاش واسم خیلی آسووووونن و به راحتی تو زمان کم تر میتونم همشون رو حل کنم اما یه کم نگرانم چون سبک سوالای شیمی کلا تغییر کرده.
دوست دارم زود برسم به کنکور 92 ببینم اون چطور میشه . 
هنوز نگاه سوالاشم نکردم . تابستون خیلی میخواستم بزنمشون اما خودمو کنترل کردم تا یه چنین روزایی بتونم با زدنشون آرامش بگیرم .
به امید موفقیت تک تک کنکوری امسال و رسیدن به چیزی که میخوان . . .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۱
فرزاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی