دَست نِوِشتهِ هایِ یِک کُنکوری

سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۴۵ ب.ظ

سراسری 88

سلام
امروز نوبت کنکور 88 بود .
تو این دوتا آزمون یه چارت کلی از سوالا دستم اومده .
خیلی امیدوارم که بهتر بشم . نقطه ضعفامو خوب فهمیدم . همینجور درس ها و مبحث هایی که توشون قویم .
نقاط قوتم بهم دلگرمی میدن و باعث میشن بیشتر تلاش کنم واسه این که ضعفامو برطرف کنم.
این آزمون تونستم ریاضیم رو یه کم بهترش کنم . با این که تک تک سوالا رو بلدم اما کمبود زمان و بی دقتی باعث میشه کم بزنم . امروز اون بی دقتی رو یه جورایی برطرف کردم (البته نه همشو) .
خدا رو شکر همه چیز داره رو به راه میشه . حدود 23-24 روز دیگه مونده .
همه تلاشمو میکنم ، به یاری خدا هدفی که دارم میرسم.
شما هم واسم دعا کنید .


نوشته شده توسط فرزاد
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
آخرین مطالب

سراسری 88

سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۴۵ ب.ظ
سلام
امروز نوبت کنکور 88 بود .
تو این دوتا آزمون یه چارت کلی از سوالا دستم اومده .
خیلی امیدوارم که بهتر بشم . نقطه ضعفامو خوب فهمیدم . همینجور درس ها و مبحث هایی که توشون قویم .
نقاط قوتم بهم دلگرمی میدن و باعث میشن بیشتر تلاش کنم واسه این که ضعفامو برطرف کنم.
این آزمون تونستم ریاضیم رو یه کم بهترش کنم . با این که تک تک سوالا رو بلدم اما کمبود زمان و بی دقتی باعث میشه کم بزنم . امروز اون بی دقتی رو یه جورایی برطرف کردم (البته نه همشو) .
خدا رو شکر همه چیز داره رو به راه میشه . حدود 23-24 روز دیگه مونده .
همه تلاشمو میکنم ، به یاری خدا هدفی که دارم میرسم.
شما هم واسم دعا کنید .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۳
فرزاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی